- férfidaráló -
Hogyan nyerjük meg/veszítsük el napjaink fogyasztóját 3 termékkel, 1 kifutóval és 1 soha vissza nem térő lehetőséggel?
A választék:
Balog József termékként - Boy J
Seres István (Pipu) termékként - Boy P
Szerdahelyi Mátyás termékként - Boy M
A Focus Műhely legújabb előadása a fogyaszthatóság témáját járja körbe. Három különböző korú férfi jelenik meg egy kifutón, akik termékként kínálják magukat. Boy J, Boy P és Boy M azonban nem a munkaerő-piacon szeretné magát sikeresen eladni, hanem három fogalmat értékesít, amiket ők maguk testesítenek meg, és színészként saját testükkel és hangjukkal adnak el a nézőknek, vagyis a termékbemutató fogyasztóinak.
Hogy mi ez a három termékké avanzsált fogalom? Boy J a boldogságot termékesíti és kínálja, Boy P a tehetséget, Boy M pedig közösség-teremtő ambícióit próbálja meg fogyaszthatóvá tenni. Hogy ez sikerül-e? Hogyan darálja le őket a saját termék-létük? Derüljön ki a termékbemutatón!
www.focusmuhely.huPécs2010 Európa Kulturális Fővárosa 2008-as felvezető évének programja.
Az előadás Pécs2010 Európa Kulturális Fővárosa 2008-as felvezető évének programja keretében szeptember 20-án, szombaton Pécsett a Bóbita Bábszínházban is vendégszerepel.Támogatók: OKM, MASZK Egyesület, REÖK, Pécs MJV Önkormányzata
Kommunikációs támogató: Factory Creative Studio